poniedziałek, 2 maja 2016

Komplet na majówkę

 Mój komplecik składa się z kolczyków i z trzech bransoletek.Dwie zrobiłam na gumce (niestety nie wiem co to za kamienie) a trzecia to sznur szydełkowo-koralikowy z pozłacaną zawieszką.
Kolczyki zrobione według tutoriala zamieszczonego na blogu sklepu Royal Stone.Bazą są perły Miyuki Cotton Pearls, które naprawdę są bardzo lekkie, obszyte koralikami Toho Treasure oraz TR 15/0. Postanowiłam zostawić je w takiej prostej formie bo perełki same w sobie są dość duże a ozdobione dodatkowo kryształkami wydawały mi się za duże. Myślę,że cały komplet wygląda dość skromnie i delikatnie - i o taki efekt mi chodziło. 
komplet z koralików ręcznie robiony

kolczyki perełki z koralików


bransoletka z koralików,koralikowa bransoletka

bransoletki z koralików,bransoletki na gumce


1 komentarz:

  1. Piękny komplet :) a te kolczyki są bardzo efektowne :) Nadawały by się nawet na biżuterię ślubną :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...