środa, 25 maja 2016

Bransoletka na lato

Witajcie Kochani! Dawno mnie tu nie było ale widzę,że i tak mnie odwiedzaliście. Dziękuje Wam bardzo.
Lato coraz bliżej - przydałaby się też jakaś letnia biżuteria.Dlatego właśnie zrobiłam bransoletkę w letnich,delikatnych kolorach. Bransoletka jest zrobiona techniką peyote nieparzystym na 11 koralików. Do zrobienia tej bransoletki użyłam koralików w rozmiarze 15/0 w kolorach Opaque Turquise,Opaque White, Opaque - Lustered Baby Pink i PFG Starlight. Koraliki bardzo drobniutkie i praca bardzo czasochłonna  ale według mnie dla takiego efektu warto było. A Wam jak się podoba?


bransoletka z koralików

bransoletka z koralików

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :) Szacunek za 15o, ja jakoś nie mam do nich cierpliwości :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...