środa, 30 marca 2016

Tęczowe trójkąty

Już jakiś czas chodziły mi po głowie takie kolczyki .Pierwszy raz widziałam je u Asi Mendyki(Bluefairy). Tak mi się spodobały,że postanowiłam sobie takie wyczarować. Ale duużo wody upłynęło zanim mi się udało je stworzyć. Prób było kilka - jak nie kilkanaście.Szyłam,prułam, odkładałam aż w końcu doszłam do tego jak należy je wykonać.Zdjęcia kolczyków Asi znajdziecie TU. Na blogu Bluefairy znajdziecie przepiękne rzeczy - jak do niej zaglądam to od razu wena wraca. A to są moje kolczyki. Jak Wam się podobają?


kolczyki z koralików toho,koralikowe kolczyki,ręcznie robione kolczyki z koralików

kolczyki z koralików toho,koralikowe kolczyki,ręcznie robione kolczyki z koralików

kolczyki z koralików toho,koralikowe kolczyki,ręcznie robione kolczyki z koralików



1 komentarz:

  1. Opleść koralikami taką tęczę, to nie lada sztuka. Kolczyki wyglądają zjawiskowo i jeszcze łańcuszki fajnie dyndają.
    Pozdrawiam prima-aprilisowo.)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...