sobota, 7 listopada 2015

Złoty

Witajcie Kochani! U mnie za oknem szaro - deszcz pada.Więc postanowiłam zasiąść do komputera. Przeglądając zdjęcia doszłam do wniosku,że mam spore zaległości. W związku z tym chciałbym Wam pokazać naszyjnik w kolorze złota i brązu. Tym razem pokusiłam się na koraliki Matubo i powiem Wam,że  mnie zaskoczyły na 3 opakowania znalazłam tylko dwa koraliki,które się nie nadawały do użycia. Do zrobienia tego naszyjnika jak już wcześniej wspomniałam użyłam koralików Matubo 8/0 Matte Metallic Flax oraz Dagger Beads Metallic Flax oraz Bronze. Jego długość wraz z zapięciem to około 50cm.




6 komentarzy:

  1. Naszyjnik z pazurem. Tak wyglądają te podłużne koraliki, że jedyna myśl była właśnie taka, zadna inna. Jest świetny, co u kogoś kto biżuterii nie nosi, jedynie ogląda, jest uznaniem dla twórczyni.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny naszyjnik, bardzo elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustowny, bardzo mi się podoba :), pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...