środa, 11 listopada 2015

Wyniki urodzinowego candy

Kochani! Do wczoraj trwało na moim blogu urodzinowe candy.
 Pod postem z zabawą zapisało się 15 osób.Oto one:
1. Danuta KIelar
2.Hanna Pater
3.Doroto ma Kota
4.anette196
5.Milena Kafka
6.Sylwia S
7. Moje nożyczki
8.Sutasz Agi
9.negatyfffka
 10.Ewa S
11.Anna Maria
12.Gosia
13.Joanna
14.Kamira 90
15.Picot Kinga


Wszystkich wypisałam na małych karteczkach i wrzuciłam je do pojemniczka. Żeby nikt nie podejrzewał mnie o stronniczość poprosiłam moje najstarsze dziecię o pomoc w losowaniu.



I tak w drodze losowania osobą,która wygrała moje candy jest Picot Kinga. - Serdecznie jej gratuluję i proszę o kontakt.


Korzystając z okazji chciałam również podziękować wszystkim za to,że odwiedzają mojego bloga. Bez Was Kochani - to co robię nie miało by większego znaczenia. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Gratki :), pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Kingi i dziękuję za zabawę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, a Kindze gratuluję wygranej w Twoim candy.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Bardzo się cieszę, że to właśnie ja zostałam wylosowana :))) Podziękowania dla córeczki!
    Dane do wysyłki przesyłam przez formularz kontaktowy na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziekuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni. Dlaczego ja tutaj tak późno trafiłam? Ale, jak mawiają: lepiej późno ni wcale. Z pewnością będę tu zaglądać częściej.
    Tymczasem zapraszam do siebie - trwa urodzinowa rozdawajka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...