poniedziałek, 2 listopada 2015

Szlachetna paczka

Moi Drodzy!
Buszując po internecie na pewno choć raz trafiliście na blog Agaty znanej w blogosferze jako Qrkoko. Na jej blogu znajdziecie mnóstwo ciekawych artykułów i porad związanych z rękodziełem. Dla osób zajmujących się rękodziełem oraz prowadzących bloga to naprawdę skarbnica wiedzy. Sama bardzo często tam zaglądam. Tym razem Agata zachęca do wzięcia udziału w akcji Szlachetna Paczka. Myślę,że cel jest szczytny a zebrane fundusze trafią w odpowiednie miejsce. Czasu zostało już niewiele ale dzięki Nam - Wam może się udać. Dlatego zachęcam Was Kochani o udostępnianie informacji o akcji. Ja już dołączyłam. A Agata dla osób wpłacających przygotowała niespodziankę. Jaką? - zobaczcie sami na http://qrkoko.pl/paczka/.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!


1 komentarz:

  1. Ja również zachęcam do dołączenia do akcji, a Tobie Magdaleno dziękuję za udostępnienie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...