piątek, 6 listopada 2015

Prosty naszyjnik z kryształkami bicone




Zwykły sznur składający się z pięciu nitek nanizanych koralików toho , buggle oraz kryształków bicone. Jest bardzo prosty ale też bardzo efektowny. Kryształki dobrałam w podobnych kolorach aby wszystko ze sobą współgrało. Niestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęcia tak aby ukazać go w pełnej okazałości ale może kiedyś mi się uda takie zrobić. 

Użyte kolory: TR 80/0 Opaque Jet, Buggle 9mm Lt Topaz oraz bicone 3mm Apollo Gold, 4 mm Apollo Gold, Crystal Apricot Medium, Lt Topaz AB, 6 mm Topaz.


2 komentarze:

  1. Kolejne cudeńko. Szkoda tylko, że nie ułożyłaś go do zdjęcia bardziej rozwiniętego i nie podałaś jego wymiarów tzn. długości i jak go nosić.
    Bardzo dziękuję za przesyłkę, dotarła cała i " zdrowa". Bransoletka jest w realu dużo ładniejsza niż na fotkach.
    Pozdrawiam Madziu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sięie bardzo ,że Ci się spodobała. A jeżeli chodzi o zdjęcia to tylko takie na razie udało mi się zrobić ale mam nadzieję że naszyjnik doczeka się lepszej sesji :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...