piątek, 27 listopada 2015

Broszka

Przeglądając ostatnio moje zasoby natknęłam się w szufladzie na przyklejony do filcu szklany kaboszon imitujący bursztyn - pewnie miałam coś z niego zrobić. A ,że przepadł w czeluściach szuflady to został zapomniany. Postanowiłam ,że zrobię z niego broszkę. Zakupiłam więc bazę do broszki na szpilce i zaczęłam szyć... i pruć i szyć i pruć i tak w kółko, aż w końcu byłam zadowolona z efektu. Z nóg nie powala ale dopiero zaczynam przygodę z broszkami. Mam nadzieję,że z czasem będzie i łatwiej i ładniej :)
broszka z koralików ręcznie robiona na bazie
Użyte kolory: TR 11/0 i 15/0 w kolorach PFG Starlight i Bronze

2 komentarze:

  1. Ta broszka jest zjawiskowa, imitacja bursztynu jak najbardziej odpowiadająca prawdziwemu, a to dookoła tylko zachwyca.
    Wybacz Madziu przerwę w komentowaniu Twoich prac, ale staruszek komp omówił posłuszeństwa; teraz mam nowy to i na komentarze możesz liczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! Nie dało się niezauważyć Twojej nieobecności. Właśnie czytałam ostatnio u Ciebie,że trafił się "klops". Bardzo się cieszę,że już jesteś z nami. Pozdrawiam

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...