sobota, 13 czerwca 2015

Broszka "Kwiat ostu"

Wpadł ostatnio w moje ręce najnowszy numer Magazynu Beading. Natychmiast wzięłam się za przeglądanie i tam właśnie znalazłam wzór na pracę, którą chcę Wam dzisiaj pokazać. W oryginale był to wisior - ja postanowiłam zrobić z tego broszkę. szybko więc zrobiłam "koralikowe zakupy" i zaczęłam tworzyć. Przyznam się szczerze,że choć tutorial wydaje się być prosty to zaczynałam trzy razy :) Ale opłacało się bo w końcu mi wyszło. Autorką tutoriala jest Anna Lindell. Moja praca jest zrobiona dokładnie według tej instrukcji, z tą jednak różnicą,że ja użyłam nieco innych kolorów koralików. W oryginale wydawało mi się,że są trochę za mdłe. Ogólnie jestem zadowolona z tej broszki i myślę,że ozdobi mi nie jedną rzecz.
Mam nadzieję ,że i Wam się spodoba. Pozdrawiam serdecznie i słonecznej soboty życzę!



2 komentarze:

  1. Piękny kwiat ostu i te kolory zachwycają, dobrze ze zdecydowałaś się na własną ich interpretację.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jakoś takie mdłe kolory do mnie nie przemawiają :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...