wtorek, 14 kwietnia 2015

Serduszka z koralików

Szukając tutka na oplatanie półkuli trafiłam na blog Silver Aguti ...bo plotę trzy po trzy.... Ku mojemu szczęściu znalazłam na nim tutorial na wspomnianą półkulę ale także na piękne koralikowe serduszka. Tak jak bransoletki na szydełku mi wychodzą tak moje  ręce nie za bardzo chcą współpracować z igłą.Ale sobie pomyślałam "co ,ja nie dam rady?" :) Jak widzicie prób było cztery. Nie z każdego serducha jestem zadowolona ale efekt, według mnie, nie jest najgorszy. na razie leżą u mnie same serduszka ale już w głowie mam pomysł do czego je wykorzystam więc niedługo będziecie mogli zobaczyć serduszka w nowej odsłonie. Jeżeli ktoś ma ochotę zrobić sobie podobne to TU podaję link bezpośredni do kursu. Chciałabym również z tego miejsca podziękować Silver Aguti za to,że dzieli się swoją wiedzą i pomysłami z innymi.






1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...