czwartek, 19 lutego 2015

Sowa mądra głowa :)




Zobaczyłam kiedyś sowę z koralików na jednej ze stron internetowych.Długo zbierałam siły żeby w końcu się podjąć tego wyzwania. Ale w końcu nadszedł ten dzień i oto jest moja sowa. Trochę w nietypowym kolorze ale dzięki Danusi i jej zabawie w kolorki zaczynam się otwierać na nowe kolory. Moją sowę zrobiłam z TR 11/0 w kolorze Metallic Dragonfly oraz z kryształków Swarovskiego w rozmiarach 8 i 12mm w kolorze Aquamarine.







sowa z koralików,koraliki, swarovski

sowa z koralików,koraliki, swarovski

sowa z koralików,koraliki, swarovski

sowa z koralików,koraliki, swarovski

sowa z koralików,koraliki, swarovski

sowa z koralików,koraliki, swarovski



1 komentarz:

  1. To zestawienie z muszelką sprawiło, że moje pierwsze skojarzenie było z egzotycznym małżem morskim :)
    Ale jeśli to sówka- to naprawdę śliczna sówka. Nawet w nietypowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...