sobota, 24 stycznia 2015

Zabawa w kolorki u Danutki cz.2


Jak już wspominałam we wcześniejszym poście dotyczącym zabawy u Danutki moja praca miała się składać z dwóch części. Już myślałam ,że zabraknie mi czasu ale wczoraj udało mi się skończyć.
 W związku z tym pragnę wam zaprezentować całą moją pracę którą zgłaszam na zabawę u Danusi.
P.S. W komentarzach zostałam "upomniana":) o preferencje odnośnie tego koloru. Za niebieskim nie przepadam,mało mam rzeczy niebieskich bo wydaje mi się ,że mi w nim nie do twarzy. Dlatego też nie zdecydowałam się na błękitny czy niebieski tylko na taki cobalt/indygo bo jeansy w tym kolorze uwielbiam. Spodobała mi się ta zabawa i już nie mogę się doczekać lutego... 
Pozdrawiam Was serdecznie



Tak wygląda całość.



bransoletka,kolczyki,koraliki,cellini,wachlarze



A tak prezentują się poszczególne części mojej pracy
kolczyki

 i bransoletka



50 komentarzy:

  1. Bardzo fajna "celinka", świetny zestaw kolorów. Komplecik prezentuje się znakomicie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są super, a bransoletka pięknie poskręcana :) Bardzo lubię takie bransoletki z różnych rodzajów koralików :) Świetnie :)
    Tylko trochę zabrakło mi twojego zdania na temat kolorku niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta krecona bransoletka jest rewelacyjna, Zreszta kolczyki tez urokliwe, więc jeżeli o mnie chodzi praca wykonana na 5 z plusem :-)
    Pozdrawiam i życze udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawik w pięknych niebieskościach pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet, zwłaszcza bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik, a bransoletka niesamowita!
    Brakuje tylko Twoich preferencji odnośnie tego koloru;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplet mnie i kolczyki i bransoletka bardzo się podobają!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna bransoletka i kolczyki oczywiście też :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności! Lubię taki zestaw kolorów :) Wzory też są super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Lenko w zabawie.
    Zrobiłaś śliczny komplet na styczniowy kolorek,wszystko tak pięknie poskręcane ,równiutko i perfekcyjnie.
    Widzę ,że post już został uzupełniony o upodobania do niebieskiego,także zadanie mogę zaliczyć ze spokojem i zaprosić już dziś na kolejny kolor ,który pojawi się 1 lutego.
    Baw się dobrze z nami ,kolorystkami.
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za miłe słowa i za zaliczenie zadania. Miałam ogromną motywację do zrobienia tego kompletu ale jak już pisałam bałam się o to,że zabraknie mi czasu. Na szczęście udało się i jestem dumna,że mogę wziąć udział w Twojej zabawie.

      Usuń
  11. Świetny komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplet :)
    Napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik, a bransoletka ma świetny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż mogę napisać ... przepiękna biżuteria ... super się prezentuje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik śliczny, a bransoletka jest rewelacyjnie "zakręcona";)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik. Bransoletka prezentuje się niesamowicie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny komplet, a ta zakręcona bransoletka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy komplecik,ta bransoletka jest niezwykła ! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne! Podoba mi się ta forma skręcenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. bransoletką jestem zachwycona, jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie będę oryginalna i również powiem że prześliczne!! ale cóż można innego powiedzieć na takie błyskotki :) oczy od razu się świecą ;) wyczarowałaś cudeńko z koralików!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że czasu Ci starczyło :) Było wato - komplet prezentuje się nader okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny komplecik, wykonany perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super komplet! Ładnie dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i elegancki komplet! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całość rewelacyjna. Jak się robi takie cuda:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy splot, i naprawdę ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No na bogato;))
    Bardzo pracochłonny,ale piękny komplet,taki na specjalne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny komplet,a ta poskręcana bransoletka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny komplet. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję za miłe słowa Jeżeli któraś z Was chciałaby zrobić coś podobnego to piszcie chętnie podzielę się wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałości! Bardzo lubię takie bransoletki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasem tak bywa,że nie sam kolor nam nie pasuje,tylko jakieś odcienie danej barwy. A odcieni jest bardzo dużo :))więc warto eksperymentować,może znajdzie się ten właściwy pasujący:))Chyba że po prostu nie przepadamy za danym kolorem :) Komplet jest pięknie wykonany,bardzo lubię takie świderkowe bransoletki :).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny komplecik! Mi kojarzy się z letnią beztroską i szumem morskich fal:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny!
    połączenie niebieskości z przezroczystymi dodaje lekkości i blasku :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplecik w ponadczasowych kolorach. Bardzo mi pasuje jako komplet do wachlarzyków bransoletka celinka (sama już też kilka takich popełniłam) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zestaw! Bardzo mi się podobają takie spiralne bransoletki, wachlarzyki zresztą też lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna kręciołkowa bransoletka:) i świetny komplet z kolczykami:)

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniały komplet :) strasznie podoba mi się ta zakręcona bransoletka :) sporo czasu i pracy pewnie przy niej spędziłaś... pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny komplecik:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...